واژگونی خودرو در کرمان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس کرمان از سانحه انحراف یک دستگاه خودرو پژو پارس از مسیر و کشته شدن ۳ نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو در اثر واژگونی این خودرو در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری گفت: ساعت ۲ و ۴۰ بامداد امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه به دنبال دریافت گزارش انحراف از مسیر سواری پژو پارس و در پی آن واژگونی خودرو در حد فاصل پل کوثر به سمت تقاطع شرف آباد در شهر کرمان، سریعا ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه رانندگی اعزام شد.

او افزود: متاسفانه در پی این حادثه رانندگی، ۳ نفر، شامل: یک زن ۲۳ ساله و ۲ مرد ۲۴ و ۲۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین این حادثه رانندگی، ۲ مصدوم برجای گذاشت که شامل، یک خانم ۱۸ ساله و یک مرد ۲۹ ساله(راننده خودرو) می باشند.

دکتر صابری خاطرنشان کرد: این دو مصدوم نیز پس از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب، خانم ۱۸ ساله از سوی تیم فوریت های پزشکی با حال عمومی پایدار به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد و مرد ۲۹ ساله در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha