رئیس جمهور وزرای ناکارآمد را عزل کند

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با انتقاد از عملکرد برخی وزرا از رئیس جمهور، خواست وزرای ناکارآمد را پیش از ورود مجلس عزل کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت ،محمد مهدی فروردین در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: از رئیس جمهور بابت سفرهای استانی تقدیر می کنم اما تلاش های ایشان از سوی برخی وزرا هدر می رود، برخی از اعضای کابینه شما یک درصد دغدغه رئیس جمهور را ندارد، قبل از ورود مجلس وزرای ناکارآمد را عزل کنید، آن ها به فکر آبروی شما، نظام و مردم نیستند.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس ادامه داد: باغات انگور شهرستان فیروزآباد صددرصد خسارت دیده اند، آیا وزیر جهاد کشاورزی اطلاع ندارد لیموی استان فارس با نازل ترین قیمت به فروش می رسد، چرا خرید تضمینی انجام نمی دهید.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر برای خسارت بر تولیدات خرما تدبیری داشته باشید، همچنین اکثر کشاورزان گندم تولیدی خود را تحویل دولت دادند اما همچنان پولی به آن ها پرداخت نشده است.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در حوزه انتخابیه، بیان کرد: وزیر راه؛ آیا گزارش فوتی های جاده های فیروزآباد به گوش شما نمی رسد؟ مدیران شما دغدغه ای از بابت از دست دادن جان هموطنان ندارند، چه کسانی باید پاسخگوی خون های ریخته شده باشد، در زمان جنگ تا این میزان تلفات نداشته ایم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha