استان کرمان، یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد ‌شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، با اشاره به سفر تورگردان های معتبر داخلی به این استان، گفت: استان کرمان به زودی جزء مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به سفر دو روزه معتبرترین تورگردان های کشور به کرمان، گفت: هدف این تورگردان ها بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمان و بستن بسته‌ های سفر جهت ارائه به میهمانان داخلی و خارجی به این استان بود.

وی با بیان این مطالب، در ادامه افزود: در این فم تور از ظرفیت‌ های گردشگری استان کرمان همچون باغ شاهزاده، شهر ماهان، خانه‌ های تاریخی، بازار تاریخی، موزه‌ ها و … بازدید شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه این تورگردان ها به صورت آزمایشی در هتل وکیل اقامت داشتند، گفت: این اقامت برای آنان بسیار جالب بود و این تورگردان ها عقیده داشتند که علاوه بر بازدید از جاذبه های بکر و منحصر بفرد گردشگری باید از اقامت خوبی هم برخوردار باشند که خوشبختانه این استان دارای این شرایط است.

فریدون فعالی، عنوان کرد: استان کرمان به زودی جزء مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نوروز ۱۴۰۲ میزبان تعداد زیادی از گردشگران در استان کرمان خواهیم بود زیرا با انجام این فم تور زمینه حضور آنها فراهم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha