جشنواره تئاتر استان کرمان آغازی بر حرکت‌ های نوین و فرهنگ بنیان می باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر تولید محتوا در آثار هنری، گفت: جشنواره تئاتر استان کرمان باید آغازی برای فعالیت‌ های هنری نو، فرهنگ بنیان و با کیفیت در حوزه نمایش استان باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی، در سومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان با تاکید بر تولید آثار با کیفیت با توجه به اولویت‌ ها، گفت: تنها تولیداتی که این امر را رعایت کنند حمایت خواهند شد که این حمایت نیز بلاعوض نخواهد بود، همچنین حمایت‌ های ما متوجه تمام تولیدات نیست.

وی با بیان اینکه نیاز به کمک و همراهی هنرمندان داریم تا بتوانیم در تولیدات هنر فضایی پر رونق ایجاد کنیم و مردم نیز بتوانند کارهای با کیفیت ببینند، افزود: جشنواره تئاتر استان کرمان باید آغازی برای فعالیت‌ های هنری نو، فرهنگ بنیان و با کیفیت در حوزه نمایش استان باشد، تا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

جشنواره تئاتر استان کرمان آغازی بر حرکت‌ های نوین و فرهنگ بنیان می باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه نباید احساس کنیم با پایان جشنواره کار ما در حوزه تئاتر تمام می‌ شود، گفت: اقداماتی در حوزه تولیدات هنری در حال انجام است، تا تولیدات با کیفیت‌ تر ارائه شود، که یکی از آن‌ ها تغییر اعضای شورای نمایش است، تا نگاه و روحیه جدیدی برای برگزاری جشنواره تئاتر ایجاد شود. هنرمندان نیز باید تلاش کنند تا تولید آثار فقط مبتنی بر آمار نباشد.

روحی تصریح کرد: باید نهادهای مختلف در برگزاری این جشنواره همکاری کنند و با صرف‌ه جویی در برگزاری بخش‌ هایی از جشنواره می‌ توان کارهای دیگر را حمایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای مختلف برای انجام اقدامات فرهنگی خود باید به مرجعیت تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان احترام بگذارند، خاطر نشان کرد: اقدام در حوزه تئاتر نیز باید در همین راستا باشد و اگر نهادهای مختلف می‌ خواهند کار نمایشی انجام دهند، باید با توجه به موضوعات خود در جشنواره‌ هایی که با مرجعیت انجمن نمایش استان برگزار می‌ شود همکاری کنند؛ زیرا انجمن نمایش متعلق به یک نهاد نیست، بلکه متعلق به کل استان کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha