فعالیت مسئولان، با برنامه و  بصورت علمی باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت : هر کاری که مسئولان انجام می‌دهند باید بر اساس اصول علمی ،بابرنامه و طرح باشد زیرا بسیاری از آسیب‌های مورد شناسایی شده در ادارات همگی نشان از روزمرگی و بی‌برنامه‌گی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مرتضی شهامی ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان الگو و نمونه ای برای نظام هستند و باید کارکنان دولت آنها را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار داده و مانند آنها خدمتگزار ملت باشند.

وی با اشاره به نزدیک شدن دولت سیزدهم به یک سالگی خود گفت: دولت سیزدهم به یک سالگی خود می‌رسد دولتی که شعار و ادعای آن این بوده و هست که دولت در خدمت مردم، انقلابی و جهادی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که کار جهادی با بی‌برنامه‌گی به جلو رفتن نیست بیان کرد: قبل از تشکیل دولت سیزدهم رئیس جمهور با تیم هایی که داشتند تدوین برنامه دولت را شروع کرده بودند و قبل از دست گرفتن دولت با کارگروههای بسیاری تشکیل جلسه داده و اولین مراحل کار تدوین شده و از همه موافقان و مخالفان مردم بخش خصوصی دولت نظرخواهی در مورد کارها انجام شد.

شهامی افزود: هر کاری که مسئولان انجام می‌دهند باید بر اساس اصول علمی ،بابرنامه و طرح باشد زیرا بسیاری از آسیب‌های مورد شناسایی شده در ادارات همگی نشان از روزمرگی و بی‌برنامه‌گی است که باعث شده عقب افتادگی در بسیاری از کارها شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دولت پر کاری و سخت کوشی است تصریح کرد: تاکید اصلی دولت این است که با ارائه راهکارهای جدید و شیوه های نو فکری باز می توان طرح ها را پیش برد و موفق شد.

این مسئول با اشاره به تهیه واکسن و امر واکسیناسیون در کشور بیان کرد: در کمتر از یک سال با مدیریت حاکمیت و همراهی مردم این کار با موفقیت انجام شد و در پیک هفتم کرونا کسی از بابت واکسیناسیون و کمبود واکسن نگرانی ندارد.

شهامی در ادامه با اشاره به حوزه آرد و نان گفت: با وجود پایلوت بودن استان زنجان برنامه‌ها به خوبی پیش رفته و با اجرای کامل طرح مردم شاهد مزایای آن در آینده خواهند بود.

وی افزود: پایه پولی و نقدینگی در کشور کنترل شده و تقریباً تغییرات ثابت شده است و از چاپ جلوگیری شده و بدهکاری دولت به بانک مرکزی و بدهی خارجی کمتر شده و در آینده شاهد مزایا آنها خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در خصوص حوزه مسکن گفت: در حوزه مسکن جز استان‌های پیشرو در کشور هستیم و به زودی شاهد افتتاح برخی از پروژه‌ها خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha