استان کرمان نیاز بیشتری به تامین اجتماعی دارد 

مدیر عامل سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور در حاشیه سفر به استان کرمان گفت: استان کرمان نیاز بیشتری نسبت به سایر استانها به تامین اجتماعی دارد، چرا که ظرفیت‌ های زیادی در استان وجود دارد که باید به نفع استان و مردم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مدیر عامل سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور در دیدار با استاندار کرمان، با اشاره به ظرفیت های بی شمار و پهناور بودن استان کرمان، گفت: در این استان نیاز بیشتری به خدمات تامین اجتماعی نسبت به سایر استان ها احساس می شود، چرا که ظرفیت‌ های زیادی در این استان وجود دارد که باید به نفع استان و مردم انجام شود.

میر هاشم موسوی در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۵۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین ‌اجتماعی هستند و توسعه امکانات و ظرفیت‌ های خدمات‌ رسانی تأمین‌ اجتماعی در مناطق محروم، اولویت اساسی سازمان تأمین‌ اجتماعی است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌ های گذشته به‌ منظور توسعه پوشش بیمه‌ ای برای بیماران خاص اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: هدف سازمان تامین اجتماعی جلب رضایت اقشار مختلف مردم تحت پوشش است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

مدیر عامل سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین در جریان این سفر، با بیان اینکه این استان زیرساخت های درمانی زیادی دارد گفت: کرمان جزء استان‌هایی است که شاخص‌ های حوزه درمان آن بالاست و پلی کلینیکی که در شهرستان رفسنجان افتتاح شد، از لحاظ تجهیزات هیچ تفاوتی با مشابه آن در تهران ندارد، لذا توجه بیشتر مسئولان را در حوزه درمان می‌ طلبد و باید تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

دکتر موسوی با تاکید بر اینکه امید به زندگی را در جامعه باید افزایش داد، تصریح کرد: آرمان و هدف نهایی سازمان تامین اجتماعی کمیت و کیفیت نیست، بلکه افزایش امید به زندگی بوده و تلاش روزانه برای رسیدن به این آرمان صورت می گیرد و در این راستا امنیت و آسایش برای زمان حال و هم برای آینده مدنظر است.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌ گذاری‌ مهم و تأثیرگذار شرکت سرمایه‌ گذاری تأمین‌ اجتماعی(شستا) و مطالعه و اجرای سرمایه‌ گذاری‌ های اقتصادی و تحول‌ آفرین در استان اهمیت زیادی خواهد داشت و منجر به رشد و توسعه اقتصادی منطقه می شود.

مدیر عامل سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور؛ تحقق منویات و ابلاغیه سیاست‌ های کلان تأمین‌ اجتماعی مقام معظم رهبری را اولویت اساسی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام و تأکید کرد: مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌ اجتماعی برای پیگیری و تحقق اهداف و راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌ های کلان تأمین‌ اجتماعی هم پیمان شده‌ اند.

میر هاشم موسوی به فعالیت و مأموریت سازمان تأمین‌ اجتماعی در سه حوزه بیمه، درمان و سرمایه‌ گذاری اقتصادی اشاره کرد و گفت:‌ در دولت سیزدهم با پرهیز از نگاه و رویکرد شعاری، سعی بر این است مشکلات مردم را به صورت میدانی و ملموس مورد توجه قرار داده و در جهت حل مشکلات گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: این وظیفه ما است که به دنبال سیاست‌ های دولت و روحیه شخص رئیس‌ جمهور؛ به‌ عنوان مدیران یک دستگاه خدمات‌ رسان با سفر به مناطق مختلف کشور و سرکشی از طرح‌ ها و پروژه‌ ها به صورت میدانی، ارتقای خدمت‌ رسانی را در حوزه تأمین‌ اجتماعی به ویژه در مناطق نابرخوردار یا کمتر برخوردار ارتقا دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha