مهم ترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: مهمترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است، به طوری که توسعه و پیشرفت جامعه بدون توجه به این سرمایه امکان‌ پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان سیرجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مهمترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی توانمند و جوان است، به طوری که توسعه و پیشرفت جامعه بدون توجه به این سرمایه امکان‌ پذیر نیست.


وی در ادامه، افزود: جمعیت و ترکیب آن یکی از شاخص های اقتدار دولت هاست که اگر جمعیت کشور به سمت میانسالی حرکت کند، اقتدار دولت نیز تضعیف می شود.

سرپرست فرمانداری سیرجان تصریح کرد: طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده جمعیت ایران رو به‌ میانسالی است، که مطابق فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری برای تغییر این روند و بر اساس قوانین و مقررات موجود باید برنامه ریزیهای عملیاتی تدوین شود.

شایان ذکر است؛ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، شهردار سیرجان، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان و جمعی از مسئولان با هدف تدوین برنامه های عملیاتی در راستای ارتقاء سلامت و جوانی جمعیت، هماهنگی‌ های بین دستگاه ها جهت اجرای مستمر فرآیندهای مرتبط با اجرایی‌ سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تشویق و ترغیب و آموزش و فرهنگ‌ سازی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha