مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه ترافیکی در راور و کرمان
تصویر آرشیوی است

رئیس اورژانس کرمان از وقوع دو حادثه رانندگی در شهرستان های راور و کرمان و مصدومیت ۱۲ نفر طی این حوادث طی صبح امروز جمعه ۴ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر صابری در تشریح جزئیات این دو حادثه گفت: در حادثه اول، ساعت ۷:۴۰ صبح امروز جمعه (۴ شهریور ماه) به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور روستایی طرز به گوهجرد از توابع شهرستان راور، سریعاً ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت که بعد از رهاسازی و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم های فوریت های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: مصدومان این حادثه شامل ۳ کودک ۱ الی ۷ ساله ، ۲ زن و ۱ مَرد با رده سنی ۱۹ الی ۴۰ ساله می باشند.

دکتر صابری یادآور شد: در حادثه دوم که ساعت ۹:۴۷ صبح امروز در پی برخورد سواری پژو پارس و تراکتور در محور چترود به کرمان(۵ کیلومتری کرمان) رخ داد، نیز ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه نیز ۶ مصدوم بر جای گذاشت؛ یک مصدوم راننده تراکتور بود که بعد از اقدامات درمانی مناسب به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد و ۵ مصدوم دیگر نیز سرنشینان سواری پژو پارس بودند که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی‌ مناسب توسط تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

به گفته رئیس اورژانس کرمان؛ مصدومان حادثه دوم شامل ۳ مَرد و ۲ زن با رده سنی ۲۵ الی ۳۱ ساله و یک کودک ٢ ساله می باشند که حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha