ساختمان شهید تحویلیان دانشگاه ولی عصر(عج) افتتاح گردید

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان، گفت : بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم و خانواده شهید تحویلیان، ساختمان شهید تحویلیان دانشگاه ولی عصر(عج) افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر رنجبر کریمی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه مسئولین خدوم و پرتلاش دولت جمهوری اسلامی تبریک گفت و با ذکر این جمله شهید رجایی که “جهنم جایی دارد که گناه سی و شش ایرانی در آنجا جمع شده که هر مسئولی به وظیفه خود عمل نکند جایش انجا خواهد بود” یادآور شد: اگر تمام کسانی که مسئولیت های سنگین امروز جامعه بر عهده آنهاست، کوچکترین ضعف و سستی را در انجام وظایف و خدمت بی ادعا به مردم داشته باشد علاوه بر پاسخگویی در پیشگاه خداوند مدیون خون های پاک شهدا هستند.

وی افزود: مسئولین بایستی با احساس وظیفه این امانت را بر دوش بگیرند و در جهت رفع دلواپسی و سختی های زندگی مردمبه جد تلاش نمایند.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان به وجدان های بیدار مسئولان و مدیران دانشگاه تلنگری زد و از آنان درخواست کرد: حال که با اختیار خود مسئولیتی را در دانشگاه به عهده گرفته اند اگر در پیاده سازی اهداف دانشگاه که به نتیجه آن به مردم بر می گردد تلاش مضاعف ننموده و در انجام مسئولیت محوله دچار روزمرگی گردند، باید خود را مدیون مردم و خون شهدا بدانند.

ساختمان شهید تحویلیان دانشگاه ولی عصر(عج) افتتاح گردید

دکتر رنجبر با اشاره به گذشت یک سال از دولت مردمی آقای دکتر رییسی، این دولت را دولت دلسوز مردم و مشتاق خدمت خواند که علیرغم پرداخت ماهیانه دوازده هزار میلیارد تومان از اوراق تعهدآور مالی که در دولت قبل خرج شده و الان بایستی به بانک مرکزی برگردد که ماهیانه تقریبا دو برابر بودجه استان کرمان است ، میزخدمتش را در کنار مشکلات مردم گذارده و از نزدیک با سفرهای استانی خود مشکلات را لمس و پیگیری می نماید.

وی تصریح کرد: این احساس مسئولیت و پشتکار جای بسی تقدیر را دارد و ان شاءالله به لطف خدا و گسترش این خدمات صادقانه طوفان مشکلات مردم سر به آرامی گذارد.

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گفت: هفته دولت بهانه ای است برای تجدید میثاق با خون شهدا و تلاشی است با بصیرت در جبهه و مواجهه با عاملان تحریم و نفوذیانی حرمت شکنی که دائم بر این آتش دامنگیر می دمند تا قصد شوم و پلیدشان را که همانا اسلامیت نظام است زیر سوال ببرند.”که زهی خیال باطل” و از همکاران خود خواست به صف جهاد گران این مبارزه بی امان بپیوندند.

شایان ذکر است؛ با حضور معاونت وزیر علوم تحقیقات و فناوری دکتر مرتضی فرخی و مسئولین استانی و شهرستان رفسنجان از خانواده شهید بزرگوار مهدی تحویلیان تجلیل بعمل آمد و ساختمان شهید تحویلیان افتتاح گردید. در این مراسم از زحمات مهندس مهدی رضا نظریان مشاور این طرح نیز تقدیر بعمل آمد.

این مراسم با غبار روبی مزار شهدای دانشگاه ولی عصر(عج) همراه بود.

ساختمان شهید تحویلیان دانشگاه ولی عصر(عج) افتتاح گردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha