ایجاد فرصت های اشتغالزایی با افتتاح ۳ طرح صنعتی و معدنی در جنوب کرمان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از افتتاح ۳ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری هزار و صد میلیارد ریال با هدف اشتغالزایی جهت مردم این خطه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم مروجی فرد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین" نامگذاری شده است، اهم فعالیت های این اداره کل برای رسیدن به اهداف این نام گذاری برنامه ریزی شده است.

وی افزوذ: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در راستای اهداف شعار امسال، با جذب سرمایه گذار و اجرای طرح ها در رابطه با تولید و اشتغالزایی گام های موثری برداشته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: با حضور استاندار از طرح معدن و واحد فرآوری آهن کناروئیه در جیرفت با ظرفیت ۴۰ هزار تن و با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر بهره برداری خواهد شد.

مروجی فرد با بیان اینکه طرح تولید زغال فشرده با ظرفیت تولید ۱۷۰ تن یکی دیگر از طرح هایی است که در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: این طرح نیز با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی و با اشتغالزایی برای ۵ نفر توسط بخش خصوصی در جیرفت اجرا شده است.

وی بهره برداری از طرح تولید محصولات فلزی شامل خانه های پیش ساخته، تیرچه فلزی و... با ظرفیت ۷ هزار تن را از دیگر طرح های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است که برای ۱۰ نفر نیز اشتغالزایی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha