افتتاح کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان

معاون فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: به مناسبت هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان؛ کارخانه آسفالت خرمدشت کوهبنان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن ایزدی گفت: برای استقبال از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی فرش قرمز پهن می‌کنیم و در راستای فراهم کردن زیرساخت ها از هیچگونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.


وی افزود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان و حضور سرمایه‌ گذار بخش خصوصی احداث کارخانه آسفالت در دهستان خرمدشت کوهبنان در دهه فجر سال قبل آغاز شد که در این ایام مبارک شاهد افتتاح و بهره‌ برداری از این کارخانه هستیم‌.


معاون فرماندار کوهبنان تصریح کرد: احداث کارخانه آسفالت دهستان خرمدشت کوهبنان با صرف اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید و تقریبا ۱۰ میلیارد تومان هم ماشین‌ آلات خریداری گردید.


ایزدی ابراز داشت: کارخانه آسفالت دهستان خرمدشت ظرفیت تولید ۱۰۰ تن آسفالت در ساعت را دارد که میتواند علاوه بر نیاز شهرستان مناطق اطراف را هم تحت پوشش قرار دهد.

افتتاح کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان

شایان ذکر است؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت کارخانه آسفالت دهستان خرمدشت کوهبنان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، معاون فرماندار کوهبنان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان به بهره‌ برداری رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در بدو ورود به کوهبنان با حضور در گلزار شهدای دهستان خرمدشت به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و با نثار شاخه گل، یاد و خاطره دلاور مردان ایثار و شهادت را گرامی داشت و با آرمان‌ های بلند آنان تجدید عهد و پیمان نمود.


در ادامه مراسم حاضرین با خانواده سردار شهید مسعود زکی زاده در دهستان خرمدشت دیدار کردند و با نثار فاتحه یادش را گرامی داشتند.

افتتاح کارخانه آسفالت شهرستان کوهبنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha