آغاز عملیات اجرایی پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت و ۵ طرح فوق توزیع برق در استان کرمان

بمناسبت هفته دولت و طی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به کرمان، عملیات اجرایی پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت کرمان و همزمان ۵ طرح فوق توزیع برق در استان کرمان با اعتبار ۸ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از کرمان؛ میثم لطیفی در این آیین، مسئله اصلی در حوزه انرژی را بهره‌ وری عنوان کرد و گفت: ما نیازمند افزایش بهره‌ وری در کشور هستیم.


وی افزود: آب حیاتی‌ ترین مسئله است و امیدواریم در چرخه بهره‌ وری با کمک دستگاه‌ های اجرایی که موظف بر اجرای آن هستند، قدم‌ های خوبی در این زمینه برداشته شود.


رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: از مسائل جدی آینده، انرژی و به خصوص حوزه برق است و امیدواریم این طرح زودتر از شهریور ۱۴۰۴ به بهره‌ برداری برسد.


به گفته حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ ای استان کرمان، ۵۲۴ میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری در صنعت برق استان کرمان از ابتدای دولت سیزدهم صورت گرفته و ظرفیت تولید استان ۳۴۵ مگاوات افزایش یافته است.


وی افزود: در هفته دولت پنج طرح با اعتبار ۳۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۶ طرح دیگر نیز با اعتبار بالغ بر ۸۹۷ میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود.


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان خاطر نشان کرد: ۵ مگاوات در بخش انرژی تجدیدپذیر داریم و ۵۰ مگاوات در حال احداث است.

حبیبی ابراز داشت: برای تامین بار صنایع استان نیز برنامه‌ ریزی و اقدام جهت احداث ۲۰۰۰ مگاوات نیروگاه سیکل‌ ترکیبی و حرارتی و ۶۵۰ مگاوات نیروگاه تجدید پذیر، بر اساس تفاهم‌ نامه بین وزارت صمت و وزارت نیرو، در استان کرمان انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha