افتتاح و کلنگ زنی طرح های خدماتی، راهسازی و عمرانی در شهرستان فهرج 

فرماندار فهرج از افتتاح و کلنگ زنی ۳۲ طرح خدماتی، راهسازی و عمرانی روستایی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در این شهرستان بمناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین سعیدنیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته مجالی برای ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف به مردم است.

سعیدنیا در ادامه، افزود: ۳۲ طرح خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. همچنین دو طرح آموزشی، رفاهی و خدماتی با اعتبار اولیه ۱۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در طی سفر به شهرستان فهرج با همراهی فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلی طرح های راهداری آسفالت محور علی آباد چاهدگال بطول ۳ کیلومتر، طرح آبرسانی به ۶ روستاهای محروم بخش نگین‌ کویر، سردخانه خرما با طرفیت ۱۵۰۰ تن و خانه بهداشت روستای دهنو بهزادی را افتتاح و با بازدید از طرح سالن ورزشی بخش نگین کویر دستورات لازم را در جهت تامین اعتبار تکمیل طرح صادر نمود.

آیت اللهی موسوی در این مراسم گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعتبار بسیار خوبی برای راه‌های روستایی در نظر گرفته شده است.

وی از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فهرج خواست تا در استان پیگیر تخصیص اعتبارات برای راه‌ های روستایی بخش نگین کویر فهرج باشد و ابراز داشت: مسئولیت عدم تخصیص اعتبارات در این زمینه بر عهده اداره راه داری و حمل و نقل جاده‌ ای فهرج است.

معاون عمرانی استاندار کرمان، همچنین درحاشیه بازدید از گلزار مطهر شهدای فهرج افزود: هماهنگی جهت عقد تفاهم نامه بین فرمانداری شهرستان، بنیاد شهید و سپاه صورت خواهد گرفت که عملیات اجرایی طرح ساماندهی و بهسازی گلزار شهدا توسط سپاه آغاز و اعتبار آن نیز توسط دستگاه اجرایی بنیاد شهید و امورایثارگران تامین خواهد شد.

آیت اللهی موسوی در ادامه طرح احداث شهرداری دهنو اسلام آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را کلنگ زنی کرد.

امین رکن آبادی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای فهرج هم گفت: این محور بطول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح رفت و آمد ۲۳ پارچه آبادی دهستان چاهدگال آسان شد و از مزایای این طرح افزون بر ۱۵ هزار نفر بهره‌ مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha