افتتاح طرح های آبرسانی و  عمران روستایی در بم

معاون هماهنگی امور استانداری کرمان در حاشیه سفر خود به شهرستان بم و به مناسبت هفته دولت، چندین طرح مربوط به حوزه آبرسانی و عمران روستایی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت اللهی موسوی از افتتاح و کلنگ زنی طرح های مربوط به حوزه آب و فاضلاب در شهر بم خبر داد و گفت: طرح مربوط به تامین آب به مجتمع دریجان( شمال روستاهای دریجان، دربر، سابات، داردین، پوتار، توکل آباد، مهرآباد و پدوا) با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار قرارگاه استانی امام حسن مجتبی(ع) کلنگ زنی شد.

وی که به شرق استان سفر کرده بود، افزود: طرح آبرسانی به ۹ روستای محروم از جمله مصوبات قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان بم می باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مجتمع دهبکری نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار شرکت آباد خاک کلنگ‌ زنی شد.

موسوی تاکید کرد: طرح های تامین آب و آبرسانی مانند طرح حفر و تجهیز چاه و توسعه و بازسازی شبکه آب بم و بروات با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی همچنین درباره طرح های روستایی از افتتاح نمادین طرح آسفالت خروجی شهرک امیرآباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح های روستایی شامل آسفالت معابر با ۱۳۷ هزار متر مربع آسفالت و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha