افتتاح بیش از ۱۷۰ واحد مسکونی و توزیع ۴ هزار سری لوازم منزل جهت مددجویان کمیته امداد در کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از افتتاح ۱۷۸ واحد مسکن و توزیع ۴ هزار و ۳۰۹ سری لوازم ضروری منزل به مددجویان کمیته امداد به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری‌ نژاد گفت: کمیته امداد استان کرمان در سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصدی اعتبارات اشتغال رتبه اول ایجاد اشتغال را در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور کسب کرده است و امسال نیز به‌ دنبال آن هستیم که با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد تومانی ۲۵ هزار فرصت شغلی را در سطح استان ایجاد کنیم.

وی با تشریح برنامه‌ های این نهاد به‌ مناسبت هفته دولت عنوان کرد: امسال ۲ هزار و ۳۶۸ طرح اشتغال را با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان اجرا کردیم که در هفته دولت افتتاح شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در حوزه مسکن مددجویان نیز طی یکسال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: به‌ مناسبت هفته دولت حدود ۱۷۸ واحد مسکن مددجویی در دست افتتاح است و به‌ صورت نمادین تعدادی از این واحدها در شهرستان‌ های استان با حضور مسئولان افتتاح شده و یا در دست افتتاح است.

عسکری نژاد با بیان اینکه امسال ۵۰ درصد از تسهیلات اشتغال این نهاد به افراد غیر مددجو و آسیب پذیر پرداخت می شود، گفت: افراد جویای کار و آسیب پذیر که تمکن مالی ندارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات قرض‌ الحسنه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در بحث تامین لوازم ضروری منزل مددجویان و اهداء جهیزیه به زوج‌ های تحت حمایت در طول یکسال دولت محرومان ۳۷۰۰ مورد پرداخت جهیزیه داشتیم و امسال نیز برای اهداء ۱۲۰۰ سری جهیزیه اقدام کردیم که ان‌ شاء الله طی هفته دولت قسمت عمده آن تامین و بین زوج‌ های جوان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان؛ همچنین از توزیع ۴ هزار و ۳۰۹ سری لوزام ضروری منزل بین مددجویان و خانواده‌ های نیازمند طی سال جاری به ویژه در هفته دولت خبر داد.

عسکری نژاد به خدمات ارائه شده در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز اشاره و از اعزام ۸۲۷ دانش‌ آموز و دانشجو به اردوی زیارتی مشهد خبر داد و گفت: طی هفته دولت نیز تعدادی از این جامعه هدف را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

وی ضمن تشکر از مردم خیر و نیکوکار همیشه در صحنه استان کرمان که حامی این نهاد در برنامه‌ ها و مناسبت‌ های مختلف هستند، گفت: حدود ۷۰ درصد از منابع مالی و اعتباری این نهاد در قالب کمک‌ های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha