مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی: تعاون یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به حوزه تعاون اشاره کرد و گفت: تعاون یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی بانوان هنرآفرین ثمین بیرجند ضمن تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بعنوان یکی از بخشهای مهم اقتصاد جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: در قانون اساسی کشورمان اقتصاد در سه حوزه تعاون، بخش خصوصی و دولتی تعریف شده و باید تا پایان برنامه توسعه سهم تعاون به بیش از 50 درصد در اقتصاد کشور برسد.

وی خروج دولت از تصدی‌گری حوزه اقتصادی را در سایه اقبال به بخش تعاون و خصوصی اعلام کرد و گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشورمان تقویت و توانمندی این دو حوزه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در سایه توانمندی این بخش می‌توانیم بستر کارآفرینی و اشتغال مولد را فراهم کرده و یک دگرگونی زیربنایی را در حوزه اقتصاد و اشتغال رقم بزنیم.

وی فعالیت بانوان و مدیر عامل شرکت تعاونی بانوان ثمین را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: چشم انداز خوبی برای توسعه اشتغال بانوان با حضور این شرکت تعاونی در آینده دیده می شود.

امیرآبادی مدیر عامل شرکت تعاونی بانوان هنرآفرین ثمین بیرجند با اشاره به اینکه این تعاونی با 9 نفر عضو و تعداد 57 نفر اشتغال فعالیت می کند، افزود: از این تعداد 13 نفر در کارگاه خیاطی با بیمه روستائیان و عشایر، 11 نفر در منازل و 15 نفر در کارگاه حوله بافی مشغول به فعالیت می باشند

لازم به ذکر است که در این بازدید، معاونین و روسای اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان و رئیس اتاق تعاون استان به همراه دبیر اتاق و مدیریت تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بیرجند به همراه کارشناسان حوزه تعاون و مدیران تعاونی های فعال بیرجند حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha