افتتاح طرح های هادی روستایی در شهرستان کهنوج

به مناسبت هفته دولت و با مشارکت بنیاد مسکن و شهرداری کهنوج، چندین طرح هادی و عمران روستایی در روستاهای این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روح الله شاکری مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهنوج، گفت: دو طرح هادی روستاهای مقدرآباد و شیخ آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، دو طرح شهرداری شهر چاه مرید کهنوج شامل آسفالت لاین کند رو و پیاده رو سازی معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و یک طرح روشنایی و جدول گذاری معابر روستای لنگ آباد با اعتبار ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح هادی روستای مقدار آباد بخش مرکزی کهنوج با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات فاقد دهیاری و قیر مشارکتی با متراژ ۲۵۰۰ متر مربع و طرح هادی روستای شیخ آباد شهر چاه مرید کهنوج با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با متراژ ۱۹۰۰ متر مربع شامل زیر سازی و آسفالت معابر به بهره برداری رسید.

علی اکبر نادعلی سرپرست شهرداری چاه مرید نیز با بیان اینکه دو طرح آسفالت لاین کند رو و پیاده رو سازی معابر به بهره برداری رسیدند، افزود: برای افتتاح این طرح ها ۴۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

رضایی بخشدار کهنوج نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: طرح روشنایی و جدول گذاری روستای لنگ اباد با اعتبار ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری این روستا به بهره برداری رسید.

مسلم بارخدا شهردار دهکهان در حاشیه افتتاح این طرح ها که با حضور سنجری فرماندار کهنوج و اعضای شورای اداری صورت گرفت، تصریح کرد: ساختمان آتش نشانی شهر دهکهان با اعتبار ده میلیارد ریال، ساختمان شورای شهر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و آسفالت معابر شهر با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره برداری رسید.

وی افزود: افتتاح طرح تجهیز و برقی کردن چاه آب کشاورزی عشایر شهر دهکهان از دیگر برنامه های مسئولان در هفته دولت بود.

شاهرخی مدیر کل عشایری استان کرمان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح را ۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار این طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

لازم به ذکر است ۲۱ خانوار عشایر شهر دهکهان از خدمات این طرح بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha