افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۶ طرح برق رسانی در جنوب استان کرمان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان؛ از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۱۶ طرح برقی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهریور ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عبدالوحید مهدوی نیا، گفت: به مناسبت هفته دولت، طرح برق‌ رسانی به ۲۹ روستا با ۴۱۲ خانوار در شهرستان‌ های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، با سرمایه‌ گذاری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد ریال بهره‌ برداری شد.

وی افزود: توسعه و احداث شبکه‌ های توزیع جهت برق‌ رسانی به بیش از ۸۶۰۰ متقاضی فاقد برق با حجم ۱۵۹ دستگاه پست توزیع با ظرفیت ۲۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر و ۲۶۴ کیلومتر خط فشار متوسط و ضعیف و همچنین برق‌ دار نمودن ۶۰ حلقه چاه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۹۳ میلیارد ریال در ۱۶ شهرستان زیر مجموعه این شرکت از جمله طرح هایی است که در این هفته افتتاح شد.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌های توزیع جهت رفع افت ولتاژ ۶۵ نقطه و قابلیت اطمینان شبکه‌ های توزیع با تبدیل ۱۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگه‌ دار نیز با سرمایه‌ گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.

مهدوی نیا درخصوص توسعه هوشمندسازی شبکه از تعویض و نصب ۲۴۵۸۰ دستگاه کنتور هوشمند و رویت‌ پذیر و همچنین کنترل‌ پذیر نمودن ۱۷۰۹۹ اشتراک خبر داد و افزود: این اقدام در راستای توسعه هوشمندسازی شبکه با سرمایه‌ گذاری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی همچنین از کلنگ‌ زنی طرح برق‌ رسانی به ۲۱ روستای فاقد برق با ۲۱۶ خانوار در شهرستان‌ های تحت پوشش شرکت با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان تصریح نمود:طرح های توسعه و احداث شبکه‌ های توزیع جهت برق‌ رسانی به ۱۱۴۰۰ متقاضی فاقد برق با حجم ۴۰۰ دستگاه پست توزیع با ظرفیت ۵۲۰۰۰ کیلوولت آمپر و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های توزیع جهت رفع افت ولتاژ و قابلیت اطمینان شبکه‌ های توزیع با تبدیل ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگه‌ دار، با بیش از ۶۹۰ میلیارد ریال نیز در این هفته، کلنگ زنی شد.

مهدوی نیا با اشاره به فعالیت های انجام شده برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع گفت: این اقدام جهت برق رسانی به متقاضیان، رفع افت ولتاژ و پایداری شبکه، با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص هوشمندسازی شبکه و کنترل‌ پذیر نمودن آن، تعداد ۸۷۶۱۰ کنتور هوشمند با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جنوب کرمان، نصب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha