رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان: تعاون حلقه اصلی اشتغال است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان به کار گروهی اشاره کرد و گفت: تعاون حلقه اصلی اشتغال مولد است که باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مهدی فاضلی در جلسه ترویجی تعاون و کار گروهی به اهمیت تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: تعاونی‌ها به منظور پیگیری و عملیاتی شدن چرخه اشتغال در کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به مرحله تولید و بازدهی تعاونی‌ها به ثبت رسیده در شهرستان نهبندان، به این مهم توجه ویژه‌ای شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان تصریح کرد: دسترسی به منابع مالی و فناوری تکنولژی زمینه شکوفایی تعاونی‌ها را در بخش‌های مختلف خدمات، کشاورزی و صنعت را فراهم می‌کند.

فاضلی مزایای کار گروهی و تشکیل شرکت تعاونی را برای کار آموزان تشریح و در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی مطالبی را بیان کرد

همچنین در ادامه مالدار، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نهبندان با بیان اینکه یکی از راه های پیشرفت هر جامعه ای آموزش افراد آن جامعه است، افزود: این مجموعه آمادگی خود را جهت برگزاری گارگاه های آموزشی مورد نیاز اعلام می نماید.

لازم به ذکر است این جلسه برای کار آموزان کارگاه خیاطی فنی و حرفه ای با هدف تشویق و ترغیب کار آموزان به کار گروهی و تشکیل تعاونی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha