معاون سیاسی امنیتی فرمانداری طبس: هدف تعاون دستیابی به زندگی برتر است

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه طبس، گفت: هدف از تعاون دستیابی به زندگی برتر و پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، سید احمد حقانی ثانی در بازدید از شرکت تعاونی سالار سربلند طبس ضمن تبریک هفته تعاون، اظهار داشت: بخش تعاون، بعنوان یکی از بخشهای مهم اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است.

وی زبان مشترک در تعاون را استفاده از تمام نظرات، اندیشه‌ها و سلایق دانست و افزود: انجام کار دسته جمعی و استفاده از خرد جمعی به منظور انجام بهینه و درست کارها از جمله اهداف تعاون است که در متون دینی و مذهبی ما نیز بسیار به آن اشاره شده اما هنوز نتوانسته‌ایم از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری طبس تصریح کرد: هدف از تعاون دستیابی به زندگی برتر و پیشرفت و توسعه همه جانبه است از این‌رو آنها برای استفاده از تجربیات یکدیگر و تعامل و تکامل خود و جامعه با یک زیان واحد با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

حقانی ثانی بحث توانمند سازی و تقویت تعاونی‌ها را از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی امری بسیار مهم دانست و گفت: در شرایط فعلی که پیشرفت علم و فناوری در گذر ثانیه‌ها اتفاق می‌افتد، به روز شدن و گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی در تمام بخش‌ها یک اصل مهم و انکار ناپذیر به شمار می‌رود که باید مسئولان بخش تعاون به آن اهتمام جدی داشته باشند.

در این بازدید مشکلات بیمه ای، تسهیلات و ساختمان محل فعالیت شرکت تعاونی مطرح شد که روسای ادارات و بانکهای مرتبط راهکارهای مناسب را ارائه نمودند و مقرر شد مدیر عامل شرکت تعاونی پیگیری لازم را انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha