برگزاری اردوی جهادی سلامت در شهرستان بافت
تصویر آرشیوی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافت، از برگزاری اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم عشایری شهرستان بافت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر احسان سلطانی نژاد، گفت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و با پشتیبانی فرمانداری و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره عشایری شهرستان بافت، بخشداری و سایر ادارات مرتبط، اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم عشایری منطقه دشتاب و گوشک( روستای زراب) برگزار شد.

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی، دامپزشکی، دارویی، تغذیه، مامایی، مشاوره فردی و گروهی، آموزشی و فرهنگی به مردم مناطق کم برخوردار ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافت، تصریح کرد: در این اردو تیم نسبتا کاملی از پزشکان و دندانپزشکان مرکز استان و شهرستان بافت به ویزیت مراجعان پرداخته و ارائه دارو بصورت رایگان با نظارت کامل صورت پذیرفت.

دکتر سلطانی نژاد بیان کرد: همچنین متخصصین دامپزشکی با معاینه و ویزیت دام و طیور اهالی ضمن تشخیص و درمان بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام، در جهت امنیت و سلامت غذائی اقدامات پیشگیری و درمانی لازم را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و مشاوره های بهداشتی در زمینه های مختلف، واکسیناسیون کووید۱۹ توسط کارشناسان مرکز بهداشت، شناسایی افراد نیازمند در مقوله های درمان و… از اهداف این اردوی جهادی بود، که با حضور کارشناس امور مشارکت های مردمی و به همت اداره امور عشایری، کمیته امداد، شبکه بهداشت و شوراهای محلی این مسائل در مسیر پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha