رسیدگی ویژه دادستانی به موضوع مرگ فعال فضای مجازی در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در خصوص مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز گفت: رسیدگی به این پرونده به صورت رسیدگی در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن نیک‌ ورز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: سحرگاه پنج شنبه ۱۰ شهریور ماه در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ شهر سیرجان به محل حادثه اعزام می شوند.

وی در ادامه، افزود: ماموران پلیس پس از خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می‌ شوند، که متاسفانه مشخص می شود این جسد مربوط به جوان فعال رسانه ای اهل پاریز به نام مهدی یعقوبیان می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، بیان کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشده است؛ اما جهت مشخص شدن موضوع، جسد متوفی جهت آزمایش های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

نیک ورز اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چند ساعت بعد در خودروی شخصی اش پیداشده است.

وی بر حفظ حرمت انسان ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته و یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می نمایند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده ها می‌ شوند، که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد./دادگستری سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha