افتتاح خانه بهداشت شرکت تعاونی معدنی فجر مزینو شهرستان طبس

خانه بهداشت شرکت تعاونی معدنی فجر مزینو شهرستان طبس با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس، و مسئدولان دیگر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مهدی قاسمی زاده در این مراسم ضمن عرض تبریک هفته تعاون به تعاونگران و کارگران مجموعه شرکت تعاونی معدنی فجر، گفت: تعاونی معدنی فجر مزینو یکی از الگوهای موفق تعاونی در شهرستان و استان است.

وی با اشاره به اهمیت تعاونی‌ها در جامعه، افزود: امروزه نقش سازنده تعاونی ها در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به‌طرز چشمگیری احساس میسود و تعاون به عنوان یک اهرم مناسب برای توسعه اقتصادی میتواند در بهبود شرایط زندگی، کار، تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم موثر باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس با اشاره به نظام‌های مختلف اقتصادی در دنیا، به تشریح نظام اقتصاد اسلامی پرداخت و گفت: نگاه اسلام به اقتصاد، نگاه کلان حاکمیتی و نگاه اجرایی به بخش خصوصی است.

قاسمی زاده در ادامه با اشاره به توجه اسلام به روح تعاون و همکاری اظهار داشت: تعاون موجب به کارگیری های همه توانمندی ها و قابلیت‌ها می‌شود.

شایان ذکراست تعاونی معدنی فجر مزینو در زمینه استخراج زغال‌سنگ با اشتغال 40 نفر فعالیت دارد و به عنوان تعاونی برتر استان نیز انتخاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha