یک میلیارد کلاهبرداری با عنوان برنده شدن در قرعه کشی

 سرپرست انتظامی جیرفت از کشف کلاهبرداری تحت عنوان برنده شدن یک شهروند در قرعه کشی و برداشت غیر مجاز  یک میلیارد ریال از حساب وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ عزت الله عبدلی نسب, گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر تماس فردی ناشناس با وی در بستر واتساپ، با ترفند برنده شدن در قرعه کشی و برداشت غیر مجاز یک میلیارد ریال از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در اظهارات خود عنوان کرد؛ که فرد کلاهبردار از طریق واتساپ با ترفند برنده شدن در قرعه کشی رادیویی با وی تماس گرفته و پس از اغفال و اخذ رمز حساب کاربری اقدام به فعال سازی اینترنت بانک و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی او کرده است.

سرپرست انتظامی جیرفت، ابراز داشت: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی های تخصصی ماموران پلیس فتا بلافاصله حساب های مقصد را مسدود و مبلغ سرقت شده به حساب بانکی شاکی عودت داده شد.

سرهنگ عبدلی نسب در این رابطه از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی ، اطلاعات حساب به خصوص رمز های خود را در اختیار افرادی که از طریق تماس های تلفنی و ارتباطات فضای مجازی با آن ها ارتباط برقرار می کنند قرار ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha