ناکامی کلاهبردار سیصد میلیونی توسط پلیس فتا کرمان

رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی یک کلاهبردار اینترنتی و عودت مبلغ سیصد میلیون ریال به حساب شاکی توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ محمد رضا رضایی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکوائیه یک شهروند کرمانی با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ سیصد میلیون ریال، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در اظهارات خود عنوان کرد کلاهبردار از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی رادیو با وی تماس گرفته و پس از فریب و اخذ اطلاعات بانکی، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمان، تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات شاکی با بررسی‌ های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم جوانی ۳۰ ساله شناسایی و مبلغ سرقت شده به حساب شاکی عودت داده شد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه برای دریافت هدیه و واریز وجه هیچ نیازی به اعلام کدهای احراز هویت نمی باشد، تاکید کرد: کدهای دریافتی خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار افرادی که از طریق مختلف به ویژه تماس های تلفنی و شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می‌ کنند، قرار ندهید.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند، موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha