کلاهبرداری ۸۳۰ میلیونی به بهانه سرمایه گذاری در سایت دیوار

جانشین رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی عامل کلاهبرداری ۸۳۰ میلیونی از یک شهروند کرمانی به بهانه سرمایه گذاری مالی در سایت دیوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ عمار قهاری، گفت: طی مراجعه یک شهروند کرمانی به این پلیس با طرح شکایتی مبنی بر اینکه جهت آشنایی با نحوه سرمایه گذاری مالی برای کسب سود بالا، با تبلیغی در سایت دیوار مواجه اما از این طریق از وی کلاهبرداری شده است، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد پس از راهنمایی‌ های فرد آگهی دهنده در سایت دیوار اقدام به سرمایه گذاری نموده و طی چند مرحله مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال واریز اما پس از گذشت موعد مقرر، ضمن اینکه سودی دریافت نکرده، هیچکس پاسخگوی وی نیست و به تماس هایش جوابی داده نمی شود.

جانشین رئیس پلیس فتا استان کرمان، ابراز داشت: در این راستا کارشناسان پلیس فتا با اقدامات تخصصی و بررسی‌های مستندات دیجیتال، فرد مورد نظر که خارج از استان سکونت داشت، را شناسایی و پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ قهاری در این رابطه از شهروندان درخواست کرد: فریب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی را نخورند، زیرا مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده مبنی بر کسب درآمد بالا از طریق سرمایه گذاری مالی و برگشت اصل سرمایه از کاربران کلاهبرداری می کنند.

پلیس فتا استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha