کد خبر: 187299
۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
آمادگی کامل مرزبانان برای بازگشت زائران

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان اولین کسانی هستند که زوار در بدو ورود به کشور با آن‌ها مواجه می‌شوند از این رو با آغوشی باز پذیرای زائران گرامی هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سردار «جلال ستاره» در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان به عموم مردم ایران و مسلمانان جهان و عرض خدا قوت به مرزبانان، گفت: مرزبانی فراجا از آغاز راهپیمایی اربعین حسینی با تمام امکانات پای کار آمده و بحمدالله تاکنون مشکل خاصی در مرزها وجود نداشته است؛ با تلاش و کوشش مرزبانان و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت کامل جهت تردد زائران برقرار است.

جانشین مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزبانان آمادگی کامل جهت بازگشت زوار را دارند، افزود: مرزبانان اولین کسانی هستند که زوار در بدو ورود به کشور با آن‌ها مواجه می‌شوند از این رو مرزبانان با آغوشی باز پذیرای زائران گرامی هستند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار ستاره با بیان اینکه مرزبانان در مرزهای ۶گانه تا ورود آخرین زائر به کشورمان خدمت رسانی را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ماموریت مهم و جهانی اربعین حسینی در سایر مرزهای زمینی و دریایی نیز به صورت شبانه روزی مشغول حراست و حفاظت از سرحدات کشور عزیزمان ایران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha