محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ارتش در جنوب تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم رژه روز ارتش در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت ،سردار محمد حسین حمیدی اظهار داشت: این مراسم راس ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و در همه معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های همجوار آن برگزار می‌شود که پلیس راهور تهران بزرگ در زمینه تامین نظم و ایمنی عبورومرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در معابر و محدوده اجرای مراسم، تعامل و همکاری با سایر واحدهای نظام، انتظامی و دژبان آجا در راستای انجام هرچه مطلوب‌تر ماموریت و کنترل، نظارت و هدایت ترافیک قبل، حین و بعد از اجرای مراسم ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا (س) را دارند در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی باید از طریق خیابان شهید رجائی، جاده قدیم قم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا(س) شوند.

حمیدی درباره اعمال محدودیت تردد گفت: شرق به غرب بزرگراه آزادگان ورودی به بزرگراه شهید هاشمی. (لوپ راستگرد زیر پل شهید صنیع خانی)، غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی به بزرگراه شهید هاشمی (رمپ راستگرد ورودی به بزرگراه شهید هاشمی)، از پل باقرشهر به سمت غرب بلوار علامه عسگری، بزرگراه شهید هاشمی از شمال به غرب بلوار علامه عسگری در صورت نیاز و برابر دستور از ابتدای راستگرد پل شهید صالحی (جدیدالاحداث)، در راستگرد جنوب به شرق آزادراه تهران ـ قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) واقع در ضلع شمالی حرم مطهر تا پایان مراسم، در آزادراه تهران ـ قم از راستگرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری، بزرگراه امام علی(ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم، همه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ضلع شمالی، خروجی بهشت زهرا(س) از میدان ساعت صرفاً به سمت غرب بزرگراه علامه عسکری، دورگرد غرب به غرب (باب الرحمه) در بزرگراه علامه عسکری همچنین خروج بارترافیکی از زیرگذر مترو به سمت بلوار الغدیر- سه راه خیرآباد و جاده قدیم قم است.

ممنوعیت‌های توقف


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ممنوعیت‌های توقف افزود: از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در پارکینگ ضلع شمالی تا پایان مراسم از ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم ممنوعیت توقف اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی تا پل آزادراه خلیج فارس در هر دو مسیر، بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی تا پل شهید صالحی در هر دو مسیر، آزادراه تهران ـ قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران ـ قم در هر دو مسیر به جز خودروهایی که برای جابه جایی گروهان‌های رژه در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست به ساعت و زمان همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد توجه کرده و نسبت به تنظیم سفرها و مدیریت تردد خود در زمان‌های اعلامی تصمیم‌گیری کنند.

/انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha