وجود ۱۹ کانون تخصصی خادمیاران رضوی در استان کرمان

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان کرمان، گفت: ۱۹ کانون تخصصی جهت خدمت‌ رسانی رایگان با حضور ۷ هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی در استان کرمان فعال است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دبیر کانون‌ های خدمت رضوی استان کرمان، گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در قالب ۱۴۴ کانون محله‌ ای به مردم استان کرمان خدمات رایگان ارائه می‌ دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ سال از فعال شدن کانون‌ های خدمت رضوی در استان می گذرد، افزود: ۱۹ کانون تخصصی در استان کرمان وجود دارد، که در این کانون ها خدمت رسانی به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ دستمزدی صورت می‌ گیرد و هدف از انجام این خدمات، ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم است.

به گفته دبیر کانون‌ های خدمت رضوی استان کرمان در برخی از شهرها خادمیاران بسیار فعال هستند و ۱۵ کانون تخصصی بسیار فعال هستند.

کاظمی پور با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در استان کرمان، مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: خادمیاران و یاوران رضوی در قالب ۱۴۴ کانون محله‌ای در گستره استان کرمان به‌صورت ارتباط مستقیم با مساجد در محلات خدمات خود را ارائه می‌ دهند.

وی تصریح کرد: سند اشتغال استان را آماده کردیم و اگر براساس این سند رفتار کنیم، بسیاری مشاغل خرد و خانگی در استان فعال خواهند شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان بیان داشت: طی انعقاد تفاهم‌نامه ای با آموزش و پرورش استان مقرر شده، در ساعات تعطیلی مدارس برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان از دروس، آموزش‌ ها ارائه و بدون دریافت هزینه کمک حال دانش آموزان شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha