نیروهای مسلح، بازوهای قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه ٣١ شهریور با اشاره به اینکه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند، گفت: در هر تهدیدی که متوجه نظام باشد، وارد خواهیم شد و آن را سرکوب خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در بلوار ۲۲ بهمن برگزار شد، گفت: امروز آمادگی نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه،ارتش و نیروی انتظامی همیشه در صحنه به هیچ عنوان با زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

وی افزود: توانمندی نیروهای مسلح در حال حاضر به حدی است که در کسری از زمان هر کجا که تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران و خاک کشور باشد، در هر منطقه ای که باشد، نیروهای مسلح حضور خواهند یافت و پس از انجام ماموریت سالم به آشیانه خود باز می‌ گردند، که این مهم، سند پر افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

در همه تهدیدات در کنار مردم خواهیم بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند، بیان کرد: امروز در موضوع مهم حفاظت از جمهوری اسلامی ایران با احدی شوخی نداریم و در همه تهدیدات در کنار مردم خواهیم بود. و افتخار خدمت به مردم را در کنار وظایف ذاتی خود داریم.

نیروهای مسلح، بازوهای قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند

افتخارمان این است؛ تاکنون وجبی از خاک ایران را از دست نداده ایم

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، خاطر نشان کرد: اتخاذ راهبردهای هوشمندانه نیروهای مسلح در دوران پر افتخار دفاع مقدس، این افتخار ابدی را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد؛ که به رقم هشت سال همه حمایت های جهانی از ارتش عراق، وجبی از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران از دست نرفت و این سند پرافتخاری برای دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی در ادامه، اظهار کرد: در این دوران ۸ ساله، دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق و غرب تهاجمی را بر ضد جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

دفاع مقدس دفاع قهرمانانه ملت ایران در مقابل حزب بعث عراق بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع قهرمانانه ملت ایران در مقابل حزب بعث عراق بود، ابراز داشت: دشمن تصور می‌ کرد در مدتی کوتاه می‌ تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد اما با وجود همه این تصورات و نقشه‌ های دشمن، خاک ایران به اشغال عراق در نیامد.

امیر غلامعلیان در خاتمه صحبت هایش، خطاب به دشمنان، تاکید کرد: به دشمنان نصحیت می‌ کنیم که دیگر چنین خطاهای راهبردی را تکرار نکنند، چرا که امروز نیروهای مسلح کشور بیش از هر زمانی در آمادگی کامل هستند و مقابل دشمن ایستاده‌اند.

شایان ذکر است؛ صبح امروز ۳۱ شهریور ماه همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در کرمان در بلوار ۲۲ بهمن این شهر به رژه پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha