جلوگیری از بیکاری ۲۰۰ پرسنل بیمارستان قائم جیرفت با ورود دستگاه قضا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پیگیری مشکلات بیمارستان قائم جیرفت با ۲۰۰ نفر پرسنل فعال خبر داد، که عدم حل این مشکلات منجر به تعطیلی بیمارستان و بیکاری ۲۰۰ نفر نیروی متخصص و کارآزموده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دادخدا سالاری، از پیگیری مشکلات بیمارستان قائم جیرفت با ۲۰۰ نفر پرسنل فعال خبر داد و گفت: این واحد درمانی خصوصی به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، وضعیت اقتصادی موجود و فراگیری بیماری کرونا با مشکلاتی روبرو شده، که عدم حل این مشکلات منجر به تعطیلی بیمارستان، بیکاری ۲۰۰ نفر نیروی متخصص و کارآزموده و محروم شدن جنوب استان از خدمات درمانی و بهداشتی آن خواهد شد.

وی، با اشاره به این مطلب که بیمارستان قائم جیرفت علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ۹ شهرستان جنوبی استان، پاسخگوی مراجعات بیماران از شمال غرب بلوچستان و برخی از نواحی هرمزگان است، افزود: مشکلات این مجموعه درمانی در حوزه های بانکی و بیمه ای بوده است که با تدبیر قضایی، راهکارهای حل آنها اندیشیده شده است.

مدعی العموم در استان کرمان؛ مداخلات و پیگیری های حقوقی و قضایی به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی را در راستای اجرای فرامین حکومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولید و اشتغال با هرگونه ترک فعل مدیران و مانع تراشی در مسیر تولید و خدمت، از باب عدم اجرای دستور حکومتی مقام معظم رهبری با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادخدا سالاری، اظهار داشت: همه باید به این باور برسیم که در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از افسران اقتصاد و اشتغال، یک الزام است و بر این مبنا باید به صورت جهادی و انقلابی در راستای رفع موانع از مسیر سرمایه گذاری، تولید و اشتغال گام برداریم.

وی تصریح کرد: ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان تاکنون توانسته کارنامه درخشانی در زمینه حمایت از تولید را به انجام رسانده و این اقدامات بنا به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر اساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه تولید و اشتغال ادامه خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان، یادآور شد: پرسنل فعال در بخش های درمانی از جمله در بیمارستان قائم جیرفت در زمان شیوع کرونا جهادگونه در این عرصه خدمات کرده اند و حمایت از این قشر یک اولویت و الزام اساسی به شمار می رود.

دادخدا سالاری، تاکید کرد: از تمامی ابزارهای قانونی قضایی در جهت حمایت از تولید و اشتغال استفاده خواهیم نمود و اجازه نخواهیم داد مدیر و مسئولی بر خلاف نظرات لازم الاجرای مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) در امر تولید و اشتغال، نه تنها به تکالیف خود در خصوص رفع موانع تولید عمل ننماید، بلکه خدای نخواسته عالمانه و عامدانه برای اشتغال بهانه تراشی نموده و مانع ایجاد نماید و این امر خط قرمز دستگاه قضایی است.

دریجانی، رییس بیمارستان قائم شهرستان جیرفت نیز ضمن تقدیر از حساسیت دستگاه قضایی به رفع مشکلات این بیمارستان، گفت: پیگیری های قضایی برای حل مشکلات بیمارستان قائم در مدت پنج روز پس از اعلام به دستگاه قضایی، پیگیری و جلسه ای جهت حل مشکل تشکیل شده است و این امر نشان دهنده پیشگامی دستگاه قضایی در جهت حل مشکلات مردم است./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha