وجود ۳۹۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کرمان، گفت: ۳۹۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان کرمان وجود دارد، که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها تا پایان شهریور ماه سالجاری حدود ۴۶.۵ درصد است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر جعفر رودری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که به ریاست استاندار کرمان و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌ های اجرایی در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، گفت: امسال دستگاه‌ های اجرایی ۲۱۵ طرح اقتصاد مقاومتی پیشنهاد داده‌ اند، که پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال ۲۰ درصد بوده و هدف‌ گذاری شده است که تا پایان سال به حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.


وی با بیان این مطلب که در شهرستان‌ ها ۱۷۵ طرح پیشنهاد شده است، اظهار کرد: این طرح ها در ابتدای امسال، ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ اند، که باید تا پایان سال به ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کرمان، تصریح کرد: ۳۹۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان کرمان وجود دارد، که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال، ۲۶ درصد بوده و باید تا انتهای سال به حدود ۸۰ درصد برسد.


رودری خاطر نشان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های اقتصاد مقاومتی استان تا پایان شهریور ماه حدود ۴۶.۵ درصد است، یعنی ۷۶ درصد هدف گذاری محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha