پیگیری وضعیت پست های بلاتصدی ادارات شهرستان ها توسط فرمانداران

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کرمان، گفت: پست‌ هایی که نیروی انسانی در شهرستان‌ ها ندارند و مردم در این خصوص مجبور هستند به ادارات دیگر شهرستان‌ ها مراجعه کنند، توسط فرمانداران اعلام شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد رضا وحیدی در شورای مشارکت راهبردی و کمیته بهره‌ وری استان کرمان، با اشاره به احداث مجتمع‌ های اداری در هفت شهرستان رابر، نرماشیر، ارزوئیه، فاریاب، انار، فهرج و ریگان، گفت: این مجتمع‌ ها طبق قانون برای ارائه خدمات در شهرستان‌ های کمتر از ۷۰ هزار نفر و بخش‌ های کمتر از ۳۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌ شوند و برای تکمیل آنها در فاز نخست به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ درصد پست‌ های سازمانی در ۱۴ شهرستان استان کرمان بدون متصدی مانده است، ابراز داشت: پست‌ هایی که نیروی انسانی در شهرستان‌ ها ندارند و مردم در این خصوص مجبور هستند، که به ادارات دیگر شهرستان‌ ها مراجعه کنند، توسط فرمانداران اعلام شوند.

استاندار کرمان نیز با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی مجتمع‌ های اداری هفت شهرستان استان، گفت: با تخصیص اعتبار این مجتمع‌ ها تا نیمه اول سال آینده قابل بهره‌ برداری هستند.


فداکار؛ همچنین با اشاره به پست‌ های سازمانی خالی، افزود: مشکل کمبود نیرو برای فرمانداری‌ های استان کرمان هم به وجود آمده است.


وی تصریح کرد: تامین پست‌ های خالی ضروری در شهرستان‌ ها باید توسط فرمانداران پیگیری و مکاتبه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha