قدردان مجاهدت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان؛ در جمع مردم کرمان، گفت: امروزه نیروهای جان پناه و سنگر امن ملت ایران هستند و دشمنان ما بدانند ما قدردان مجاهدت مجاهدان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور هستیم و کف پای این نیرو را می بوسم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار معروفی در اجتماع عظیم مردم کرمان در محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: در هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم انقلاب شد، تا کسی به فکر جرات تجاوز به کشور و ناموس این خاک نباشد.


وی افزود: نیروهای مسلح ما شامل: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مخلص و خدوم مردم هستند و خود را در صف واحد سپر بلای این ملت کرده اند و آن‌ ها هستند بار امنیت را به دوش می‌ کشند، این ارگان ها هستند که امروزه جان پناه و سنگر امن ملت ایران هستند و دشمنان ما بدانند ما قدردان مجاهدت مجاهدان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور هستیم و کف پای این نیرو را می بوسم.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، تاکید کرد: امنیت خط قرمز ملت ایران است و ما قدردان مجاهدان و تلاش شبانه روزی آن‌ ها هستیم، دشمنان بدانند نمی توانند مسئولان، فرماندهان انتظامی، ریاست جمهور، وزرا، استانداران و فرماندهان و مومنان احساسی عمل کنند، چرا که ما بر اساس تدبر کار می‌ کنیم؛ نه احساس و حکمت, منطق ما است.

سردار معروفی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، بداندیشان و بدخواهان بدانند اهانت به قرآن، پیامبر، عاشورا و امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب خط قرمز ما است و ما در حوزه مقدساتمان به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.

وی با اشاره به توجه ملت ایران به حکمت حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب افزود: احساسی نمی شویم، حتی اگر درونمان آتش باشد و منطقی هستیم و دشمنان خواهند دید در سالگرد سوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چه انقلابی در کرمان برپا می شود و چه جمعیتی به کرمان می آیند و این راه واقعی ما است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور، گفت: مردم مراقب مثلث مقاومت، جهاد و شهادت باشند که حاج قاسم همه چیز خود را برای این مثلث داد. بزرگترین شمول عاقبت بخیری نیز اطاعت از حکیمی است که سکان کشور را به دست گرفته و ما باید بنی هاشم و عباس انقلاب اسلامی باشیم.

سردار معروفی، در بخش دیگری از سخنانش گفت: این حرکت خودجوش مردم کرمان پیامی برای دشمنان انقلاب اسلامی صادر کرد و به دوستان پیام امید و ایستادگی داد. دشمنان مطمئن باشند که ما همه حاج قاسم هستیم و همانند او دست از انقلاب مان برنخواهیم داشت.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت مجاهدانش در طول ۴٣ سال پس از انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای قابلیت ها و خروجی بسیاری برای ملت ایران و آزادیخواهان و ملل مسلمان دنیا به ارمغان آورد و فهرستی از بزرگی و بازدارندگی ملت ایران در جای جای ایران و جهان اسلام رقم خورد.

قدردان مجاهدت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور هستیم

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به هوشمندی ملت بزرگ ایران گفت: فقط یک گروه در به وجود آوردن نظام الهی و سقوط نظام ستمشاهی سهیم نبودند بلکه تمامی اقوام و گروه های سیاسی از لر، بلوچ و عرب و فارس و همه مذاهب شیعه و سنی و مسیحی به امر امام خمینی(ره) قیام و انقلاب کردند و حکومت اسلامی ایران را تشکیل دادند.

سردار معروفی عنوان کرد: جنگ تجزیه طلبانه و قومی در بخش های از شمال کشور و کردستان بوجود آمد، اما همه اقوام ما از ایران و نظام دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ نابرابر هشت ساله برگ سبز دیگری از موفقیت های ملت ایران است، ادامه داد: لشکر ۴١ ثارالله استان کرمان طی هشت سال پنج هزار و ۶٠٠ قهرمان واقعی را فدای ناموس ایران و تمامیت ارضی کشور کرد، ما از تمامی قومیت ها شهید، جانباز و آزاده داریم که این افراد فعل مقدس خود را جاوید و ماندگار کردند.

فرمانده پیشین لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان، با تاکید بر اینکه بیشترین نقش را حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و این لشکر داشت، گفت: این شهید والامقام هرجا که ورود می کرد، دشمن تار و مار می شد و عصاره ایران و کرمان در لشکر ثارالله بود و حاج قاسم و شهدای حرم در جبهه مقاومت نیز از ناموس ما دفاع کردند.

سردار معروفی، یادآور شد: در جنگ، سانتیمتری و در کوره آتش از ملت دفاع کردیم و ایران در حوزه فناوری هسته ای نیز پای فناوری و علم خود ایستاد.

وی با اشاره به سخنان ریاست جمهور در سازمان ملل افزود: دعوا بر سر فناوری علمی ایران است که دنیا ما را در این حوزه محدود کرد اما جوانان ما در اردوگاه صلح آمیز پیشرفت و علم قرار گرفته اند و علم را از ملت ما نمی توانند بگیرند، ملت ما مشکلات اقتصادی و معیشتی را دوام آوردند و پای دین انقلاب و ناموس شان ایستادند.

قدردان مجاهدت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور هستیم

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور؛ با بیان اینکه مردم در قائله ٩۶ تا ٩٨ راه خود را از فتنه گرها جدا کرده و ایستادگی کردند، گفت: دشمن خواست قلب حاج قاسم را از کار بیندازد و جریان مقاومت تعطیل شود، اما دشمن نمی دانست با ضربه به قلب حاج قاسم، قلب ٨٠ میلیون نفر را به حرکت درآورده است.

سردار معروفی، افزود: امروز ٨٠ میلیون قلب ملت ایران از همه گروه ها و احزاب سیاسی ملی و مذهبی، سنی و شیعه قلب حاج قاسم ما است و عکس شهید بزرگ ما به عنوان نماد در خانه های همگان است، عکس این شهید یعنی حقیقت انقلاب اسلامی، زیرا این شهید عصاره انقلاب و ملت ایران و تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

وی اضافه کرد: امروز به دنبال تولید اندیشه های حاج قاسم با اندیشه زیبای انقلابی، اسلامی، اعتقادی و ملی هستیم، ایام دفاع مقدس است و باید واقعیت دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان بازگو کنید.

فرمانده پیشین لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان؛ خطاب به جوانان و دختران و پسران امروز کشور گفت: در طول هشت سال در جنگ نابرابر با اشرار عالم ١٨٨ هزار انسان مومن و قهرمان را تقدیم و ناموس ایرانی را حفظ کردیم؛ همین یک خروجی برای ملت عزیزمان کفایت می کند و تاریخ پس از ما می گوید که ناموس پرستی را از سیدالشهدا(ع) آموختیم.

شایان ذکر است؛ هزاران نفر از اهالی دیار کریمان عصر شنبه با حضور در میدان آزادی شهر کرمان، هتک حرمت اغتشاشگران به تمثال سپهبد شهید سلیمانی، ارزش های دینی و شهدا را محکوم کردند و یکصدا فریاد لبیک یا خامنه ای سردادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha