پرونده عملیات اربعین بسته شد/ فرودگاه های مرزی ایران میزبان قریب به ۱۸۸ هزار زائر حسینی

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به رکورد قابل توجه اعزام زائران از سراسر کشور به فرودگاه های مرزی گفت: در طول عملیات اربعین سال جاری تعداد قریب به ۱۸۸ هزار نفر به فرودگاه‌های مرزی اعزام شدند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت؛ غلامرضا رستمیان مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به رکورد قابل توجه اعزام زائران از سراسر کشور به فرودگاه‌های مرزی گفت: در طول عملیات اربعین سال جاری تعداد قریب به ۱۸۸ هزار نفر به فرودگاه‌های مرزی اعزام شدند.

غلامرضا رستمیان اظهار کرد: ۱۸۷ هزار و ۲۲۵ زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین به فرودگاه‌های مرزی ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام این تعداد از زائران اربعین به فرودگاه‌های مرزی قابل توجه بوده است خاطرنشان کرد: زائران با یک هزار و ۷۴۵ پرواز به فرودگاه های مرزی منتقل شدند.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها ضمن اشاره به تعداد زائران اعزامی از ایران به عتبات عالیات گفت: ۴۵ هزار و ۱۰۰ زائر از فرودگاه‌های جمهوری اسلامی ایران به نجف اعزام شدند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رستمیان تصریح کرد: عملیات اعزام و پذیرش زائران به عتبات عالیات با ۶۸۶ پرواز انجام شد و در طول آن ۶۴ هزار و ۱۰۰ زائر به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه عملیات اربعین ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۱۲ تا ۳۱ شهریور انجام شده است، گفت: فرودگاه‌های بندرعباس، اراک، اردبیل، ارومیه، شاهرود، اصفهان، تبریز، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گلستان، رشت، لار، لامرد، مشهد، مهرآباد و یزد عاملان عملیات اربعین در سال جاری بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha