وظیفه نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا، در جلسه شورای تامین استان کرمان، گفت: هفته دفاع مقدس جزء جدایی‌ ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی است و نقش نیروهای نظامی و انتظامی انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس جزء جدایی‌ ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی و از دوران پرافتخار و منحصر به فرد ایران اسلامی است.

وی افزود: علی‌ رغم همه شرایط سیاسی و نابرابری که در جنگ بر جمهوری اسلامی تحمیل شد، اما با رهبری بی‌ بدیل امام راحل و اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح، ثمره مقدسی در کشور شکل گرفت و یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا بیان کرد: وظیفه ما به عنوان نسلی که آن دوران را دیده و اکنون مسئولیت و هدایت نیروها را به عهده دارد، این است که اجازه ندهیم این تاریخ مقدس دچار گسست نسلی شود.


امیر غلامعلیان با بیان اینکه؛ وظیفه نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: وظیفه کنونی نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس به نسل جوانی است که قرار است برای آینده نظام بمانند و جانفشانی کنند.

وی، دوران دفاع ۸ ساله را جزء پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جنگ در شرایط نابرابر به کشور تحمیل شد، اما آنچه ما را از این پیچ تاریخی عبور داد وجود رهبری و هماهنگی بین نیروهای ارتش، سپاه و بسیج بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا، با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم این تاریخ مقدس دچار گسست نسلی شود، افزود: یکی از وظایف ما انتقال تجارب دوران دفاع مقدس به نسل جوان است که باید از کیان نظام دفاع کنند و بیانیه گام دوم و جهاد تبیین نیز در همین راستا ارائه شده است.

امیر غلامعلیان، به تحرکات برخی افراد در روزهای اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این تحرکات با درایت مسئولان در حال آرام شدن است و هرجا مردم حضور داشته باشند، فتنه‌ ها را سرکوب می کنند و نشان می‌ دهند حساب آن‌ ها از اغتشاش گران جدا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha