مرحله دوم "شور عاطفه ها" در کرمان برگزار شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، گفت: مرحله دوم رویداد ملی «شور عاطفه‌ ها» صبح امروز ۱۱ مهرماه به صورت نمادین در مدرسه معرفت کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، امروز ۱۱ مهرماه در مراسم مرحله دوم رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان در مدرسه معرفت کرمان برگزار شد، گفت: این مراسم ملی هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ خیر و احسان در بین دانش‌آموزان و جامعه برگزار می‌ شود.

وی افزود: مرحله اول شور عاطفه‌ ها شهریور ماه امسال در پایگاه‌ ها و میعادگاه‌ های نماز جمعه برگزار و مرحله دوم این طرح ملی نیز امروز در مدارس سراسر استان برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، تصریح کرد: کمک‌ های جمع‌ آوری شده در شور عاطفه‌ ها در اولین فرصت با هماهنگی مدارس بین دانش‌ آموزان نیازمند توزیع می شود.

عسکری نژاد؛ با اشاره به روش‌ های مشارکت مردمی در شور عاطفه‌ ها، تشریح کرد: مردم خیر و نوع‌ دوست استان می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره‌ حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ کمک‌ های نقدی خود را برای حمایت از دانش‌ آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان کرمان ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و کالا در قالب طرح ملی شور عاطفه‌ ها به دانش‌ آموزان نیازمند کمک کردند، که پیش‌ بینی می‌ شود امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی کمک‌ های مردم استان در این طرح ملی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha