امدادرسانی به 952 نفر از متاثرین حوادث هفته گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های کشور آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند از امدادرسانی به 952 نفر در حوادث و سوانح ترافیکی و جاده ای در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در خصوص حوادث و سوانح یک هفته گذشته از نهم تا شانزدهم مهرماه در سطح کشور گفت: در یک هفته گذشته 604 ماموریت در سطح کشور توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر صورت گرفته و در مجموع به 952 نفر که متاثر از حوادث و سوانح مختلف بودند، امدادرسانی شد.

وی افزود: در این بازه زمانی 455 نفر توسط نیروهای امدادی نجات و 345 مصدوم بوسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند. همچنین در این بازه زمانی 276 نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که 61 مورد عملیات رهاسازی در جاده‌های کشور توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است، عنوان کرد: در یک هفته گذشته 94 مصدوم و گرفتارشده در سوانح ترافیکی و جاده‌ای نیز در عملیات‌های تخصصی و فنی رهاسازی نیروهای امدادی هلال‌احمر نجات داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha