ارتباط مستقیم شهردار منطقه 17 با شهروندان از طریق سامانه 137

جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه از طریق سامانه 137 برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، جلسه ارتباط مستقیم مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، پارسافر معاون شهرسازی و معماری، کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، ترک معاون فنی و عمران، متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و بیگدلی رئیس اداره بازرسی منطقه 17 در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (سامانه 137) برگزار شد.

در این جلسه که ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و معاونین منطقه از طریق سامانه 137 بود، 75 نفر از شهروندان تماس تلفنی گرفتند و درخواست ها و مطالبات شهروندی خود را با مدیریت شهری درمیان گذاشتند.

در بین این تماس ها، 22 درخواست درخصوص شهرسازی، 23 درخواست درخصوص مسائل فنی و عمرانی، 24 درخواست درخصوص خدمات شهری و 4 درخواست درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی بود. تماس تلفنی دو نفر از شهروندانی که با مدیریت شهری منطقه ارتباط مستقیم گرفته بودند، به حوزه روابط عمومی مرتبط می شد که با دستور شهردار منطقه جهت بررسی، به این بخش ارجاع داده شد.

پس از پایان تماس ها و شنیدن درخواست ها ومطالبات شهروندان، شهردار منطقه با توجه به نوع مطالبات به معاونت های زیربط دستوراتی جهت بررسی و برطرف شدن آنها داد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha