لزوم تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه؛ بر تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها تاکید و اظهار کرد: این جهاد به گونه ای باید باشد علاوه بر تاثیر بر افرادی که اعتقادات خاکستری دارند، باید اعتقادات دانشجویان انقلابی و جهادی تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون غذا و دارو دانشگاه، معاون دانشجویی فرهنگی و مسئول امور فرهنگی مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر صبح امروز ۲۰ مهرماه با فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار و گفت و گو کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان در این دیدار به سرمایه گذاری دشمنان در ابتدای آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: دشمن از پیشرفت علمی ایران ترس و نگرانی دارد و همه هدفش بر این بوده که این اغتشاشات را به سمت دانشگاه ببرد.

سردار محمد علی نظری بر تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: این جهاد به گونه ای باید باشد علاوه بر تاثیر بر افرادی که اعتقادات خاکستری دارند، باید اعتقادات دانشجویان انقلابی و جهادی تقویت شوند.

ضرورت راه اندازی مرکز نفس در استان کرمان

وی تسریع در راه اندازی مرکز نفس در راستای اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت را ضروری دانست و گفت: انتظار داریم این مرکز به زودی راه اندازی شود، تا بشود از فرزندانی که در معرض خطر سقط هستند جلوگیری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار گفت: نقش آموزش و پرورش در زمینه تربیت دانش آموزان مهم است و باید سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه از ضرورت نهادینه سازی جهاد تبیین سخن گفت و تاکید کرد: جهاد تبیین را باید به صورت ریشه ای اجرا کرد و این جهاد بهتر است از آموزش و پرورش آغاز شود.

دکتر مهدی احمدی نژاد افزود: دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

وی همچنین بر تجهیز و راه اندازی مرکز نفس تاکید کرد.

لزوم تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یکی از قوی ترین بسیج های استان و کشور

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار، بسیج دانشجویی دانشگاه را یکی از قوی ترین بسیج های استان و کشور عنوان کرد و گفت: در برگزاری اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۰، اردوی دانشگاه کرمان بهترین اردو شناخته شد.

دکتر سید میثم موسوی افزود: بزرگترین اردوی جهادی را در تابستان سال جاری با حضور ۲۰۰ جهاد گر و با حضور تیم های درمانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی برگزار کردیم که خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.

وی در این دیدار همچنین به کمبودهای دانشگاه در حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: دانشگاه در مورد زیر ساخت خوابگاهی ضعیف است که نیازمند توجه جدی از سوی استانداری و وزارتخانه هستیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین درخواست کرد: تفاهم نامه ای برای بهره گیری از اردوهای تفریحی و تهیه جهیزیه برای دانشجویانی که قرار است ازدواج آسان داشته باشند با مجموعه سپاه منعقد شود.

دکتر موسوی؛ همچنین بر ساخت گذر فرهنگی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خوابگاه دانشجویان متاهلین نیاز به اقلام اساسی دارند، خواستار کمک سپاه در زمینه تجهیز این خوابگاه ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha