بالغ بر 90 درصد از مطالبات ثبت شده در سامانه 137 منطقه 17 پاسخ داده شد.

طی هفته گذشته بیش از 90 درصد از مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری که در سامانه 137 به ثبت رسیده بود، پاسخ داده شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، طبق استعلام سامانه 137 منطقه، طی هفته گذشته تعداد 468 پیام در حوزه خدمات شهری و محیط زیست از طریق شهروندان محترم منطقه در این سامانه ثبت شده است.

از این تعداد مطالبات شهروندان، شهرداری منطقه به بیش از 90 درصد از آنها رسیدگی و پاسخ داده است و طبق استعلام کارکنان سامانه 137 از شهروندان مطالبه گر، موجبات رضایت مندی آنها را در پی داشته و رسیدگی به مابقی پیام ها نیز در دست اقدام است.

گفتنی است شهروندان عزیز منطقه می توانند هر گونه مشکل یا مسئله ای در حوزه شهری را به سامانه 137 منطقه اعلام کنند تا عوامل خدمت رسان شهرداری نسبت به برطرف کردن آنها در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha