دندانپزشکان کشور در تهران گردهم آمدند

بیست و یکمین کنگره بین المللی ‌انجمن علمی پریودونتولوژی ایران با حضور دندانپزشکان کشور، از روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، در این کنگره، عناوین پانل ها به گونه ای انتخاب شده است که مبتنی بر مشکلات موجود در حیطه پریودونتولوژی و ایمپلنت‌های دندانی باشند.

همچنین به جای ارائه سخنرانی توسط تک تک سخنران‌ها، عمده پانل ها به صورت پانل خبرگان، بحث و گفتگو است به گونه ای که موضوعات بروز و جذاب در این حیطه مورد بحث توسط اساتید بنام و مطرح بین المللی و داخلی مطرح گردد.

حضور پروفسور «تُرپ» رئیس بخش T.M.G دانشگاه زوریخ، پروفسور طالبی استاد پریودونتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همراهی آنلاین پروفسور «زوچلی» استاد برجسته دنیا از ایتالیا و پروفسور «اسکولیان» رئیس دپارتمان پریو اروپا، همچنین استادان و سخنرانان از دانشگاه‌های کشور در روزهای کنگره بر غنای علمی آن خواهد افزود.

در این دوره برنامه‌های علمی به گونه ای طراحی شده تا هر روز یک موضوع مشخص داشته و موضوعات تمام پانل های آن روز در رابطه با همان موضوع باشند. در هر روز ۳ تا ۵ پانل خبرگان برگزار می‌شود. در این پانل ها اساتیدی که در آن زمینه خاص پژوهش‌های گسترده دارند و یا از لحاظ بالینی مهارت زیاد دارند، دعوت شده اند تا در مورد آن موضوع مشخص بحث و تبادل نظر کرده و در انتهای پانل آن موضوع توسط مدیر پانل جمع بندی خواهد شد.

روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ عمده پانل ها در رابطه با موضوع بافت نرم است.

پانل های روز چهارشنبه ۲۷ مهر در زمینه مشکلات پریودنتال (لثه)، اهمیت حفظ دندان، و مشکلات مرتبط با بافت اطراف ایمپلنت‌های دندانی است.

روز پنجشنبه مباحث مرتبط با تکنیک‌های مختلف بازسازی استخوان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

پانل های روز جمعه ۲۹ مهر در رابطه با مشکلات مربوط به لثه و بی دندانی در نواحی زیبایی است.

علاوه بر پانل های مذکور در این کنگره تعدادی کارگاه‌های هندزان و کورس‌های آموزشی جهت آموزش‌های تخصصی‌تر برای دندانپزشکان و متخصصین رشته‌های پریودونتولوژی و جراحی فک طراحی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha