اشتغالزایی مستقیم برای ۶۰۰ نفر با تحقق طرح "بام کرمان"

دادستان عمومی و انقلاب کرمان، گفت: با اجرای طرح بزرگ "بام کرمان"، بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دادخدا سالاری، در نشست بررسی مشکلات اجرایی طرح بام کرمان با اشاره به پیگیری دادستانی کرمان برای پیگیری اجرای طرح بام کرمان، گفت: با اجرای این طرح، بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر محقق خواهد شد و از این رو، اجرای این طرح برای استان کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: برای اجرای طرح بام کرمان باید بروکراسی های زائد اداری حذف و کارها به صورت عملیاتی دنبال شود، زیرا تحقق این طرح به شکل کاغذی و بر اساس روال اداری موجود، بسیار زمان بر خواهد بود.

مدعی العموم در استان کرمان، خاطرنشان کرد: عدم اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در کرمان از جمله بام کرمان، زمینه جذب و ورود سایر سرمایه گذاران را نیز از بین می برد و این طرح به نوعی آبروی سرمایه گذاری در استان به شمار می رود.

دادخدا سالاری، با تاکید بر این مطلب که باید آینده شهر کرمان در اجرای طرح ها مد نظر قرار گیرد، عنوان کرد: دلسوزان شهر اذعان دارند که مشکلات موجود باید از جلوی پای سرمایه گذاران طرح های صاروج پارس و بام کرمان برداشته شود.

وی، اقتصاد مقاومتی را در حقیقت نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های موجود برای اجرای طرح ها دانست و تاکید کرد: وضعیت بودجه کشور و دولت مشخص است وی با اعتبارات دولتی نمی توان تمامی طرح های بزرگ را اجرایی کرد و از این رو باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، یادآور شد: سازمان های نظارتی از جمله دادستانی، اطلاعات و بازرسی برای اجرای طرح های توسعه ای پشتیبان مسئولان هستند و تلاش می شود از ظرفیت های قانونی نهایت بهره برداری برای توسعه و عمران کشور و استان صورت گیرد./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha