کد خبر: 188721
۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
 دادستان کل کشور وارد کرمان شد

دادستان کل کشور جهت شرکت در آئین تودیع و معارفه دادستان کرمان، شامگاه امشب با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و سایر مسئولین وارد فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ با استقبال حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، اعضای شورای قضایی و شورای تامین استان به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید کرمان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد دیار کریمان شد.

 دادستان کل کشور وارد کرمان شد

وی در بدو ورود به دیار کریمان، با همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضایی و تامین استان، در نخستین لحظات ورود به گلزار شهدای کرمان رفت ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش ادای احترام کرد، همچنین گفت و گو با مردم و خبرنگاران از دیگر برنامه های دادستان کل کشور در گلزار شهدای کرمان بود.

 دادستان کل کشور وارد کرمان شد

گفتنی است‌؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در شورای قضایی استان و حضور در نشست شورای تامین استان از برنامه های حجت الاسلام و المسلمین منتطری در کرمان خواهد بود.

وی همچنین در این سفر با قضات شهر کرمان دیدار خواهد کرد و در ادامه سفر خود از برخی سازمان های وابسته به دستگاه قضایی بازدید خواهد نمود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha