حمایت از تولید از وظایف مهم دادستانی کرمان است/ در دفاع از کشور باید مانند شهید سلیمانی بود

دادستان جدید کرمان در آئین تودیع و معارفه دادستان کرمان، گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان از وظایف دادسرای کرمان است. دادستان سابق کرمان نیز با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فردی مانند همه ما بود، گفت: باید مانند این شهید بود، گرچه آسان نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دادستان جدید کرمان با اشاره به این مطلب که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمز ماست، گفت: قوه قضائیه بر اساس منویات رهبری و برنامه محوری خود، کار را برای تمام قضات و دادستان ها تسهیل کرده زیرا راه و نیز مسیر و هدف مشخص است.

مهدی بخشی، افزود: از مهمترین مواردی که مد نظر است و بر آن تاکید می شود و رهبری نیز در توصیه به پرسنل دستگاه قضایی به آن تاکید کردند جلب رضایت مردم و مردمی بودن است که انشاالله مد نظر اینجانب و مجموعه دادستانی خواهد بود.


وی تاکید کرد: با همکاری همکاران خدوم و پاکدست دادستانی و نهادهای نظارتی و امنیتی برخورد قاطع با مفسدان را در برنامه کاری دادستانی کرمان خواهیم داشت.


دادستان جدید کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از شان و جایگاه همکاران قضایی و ضابطان دستگاه قضایی از اولویت های مدعی العموم خواهد بود، ادامه داد: حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان نیز یک اولویت اصلی در دادسرای کرمان تعیین شده است، زیرا استان کرمان در بسیاری از شاخص ها رتبه های برتر را در کشور و دنیا به خود اختصاص داده است و این ظرفیت ها باید بالفعل گردد.


بخشی تصریح کرد: سعی می کنیم صد درصد انقلابی باشیم و بر مبنای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلابی عمل کردن به معنای تندروی نیست و به معنای دلسوزانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن است.

وی، خاطر نشان کرد: حسن خلق و احترام به مردم و همکاران، تبعیت از مافوق ضمن حفظ استقلال قضات، انقلابی بودن و اعتقاد قلبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، تکریم ایثارگران و توجه به حق مستضعفان را اولویت کار در مجموعه دادسرای کرمان می دانم.

حمایت از تولید از وظایف مهم دادستانی کرمان است/ در دفاع از کشور باید مانند شهید سلیمانی بود

دادستان سابق مرکز استان کرمان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد مانند همه ما بود اما متفاوت می اندیشید و البته می توان مانند سردار سلیمانی عمل کرد اما به حقیقت، تحقق این مهم دشوار است.
دادخدا سالاری با ذکر خاطره ای از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: بر اساس نظر ایشان، قضات باید مستقل و جدا از نظر دیگران تصمیم بگیرند.

وی با اشاره اشاره به این مطلب که چاره کار ما در برابر هجمه ها هجوم ها علیه قضات عدلیه سکوت است، اظهار داشت: به قضات جوان توصیه می کنم که از حوادث نهراسید، چرا که در حوادث "آب دیده" خواهیم شد و سلاح ما در این عرصه باید "توکل" باشد.

دادستان سابق مرکز استان کرمان با تاکید بر این مطلب که من و تمام قضات اگر به گذشته برگردیم، قضاوت را انتخاب خواهیم کرد، تصریح کرد: به قضات جوان توصیه می کنم که آینده بین و آینده نگر باشید.

دادخدا سالاری در خاتمه نیز از مجموعه کارکنان اداری و قضایی دادسرای کرمان تقدیر کرد و گفت: همکاران ما در مجموعه دادستانی کرمان به صورت جهادی آماده خدمت به مردم بوده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha