واریز کمک بلاعوض به حساب ۲۰۰ صاحب خانه سیلزده در رفسنجان

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: با هماهنگی مجتمع مس سرچشمه، صاحبان ۲۰۰ خانواده سیلزده در شهرستان رفسنجان کمک بلاعوض دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان، گفت: در سیل اخیر این شهرستان ۲۰۰ واحد مسکونی تخریب شد، که با هماهنگی مجتمع مس سرچشمه کمک بلاعوضی در آینده نزدیک به حساب صاحبان این خانه ها واریز خواهد شد تا نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

وی افزود: تسهیلات بخش دولتی از جمله بنیاد مسکن بزودی جذب و امیدواریم قبل از نوروز امسال خانه ها ساخته و تحویل سیلزدگان شود.

فرماندار رفسنجان، با اشاره به اینکه در آستانه فصل سرما و بازش ها هستیم، تصریح کرد: مسیرهای رودخانه توسط اداره امور آب مشخص شود.

رضایی، بیان کرد: در مباحث اقتصادی و اشتغال چشم امیدها به مس سرچشمه است، که امیدواریم سرمایه گذاری در چهار شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی انجام و اشتغالزایی رونق بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت کشت جایگزین و احداث گلخانه در رفسنجان، خاطرنشان کرد: اگر ۲ هزار هکتار گلخانه در شهرستان ایجاد شود، می تواند به اندازه ۸۰ هزار هکتار باغ پسته ارزآوری و درآمدزایی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha