تربت شهید حاج قاسم سلیمانی نماد گردشگری مقاومت است

وزیر میراث فرهنگی در بدو ورود به استان کرمان، جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفت و گفت: تربت پاک شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نماد گردشگری مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس سید عزت الله ضرغامی به محض ورود به استان کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از اقداماتی که در کرمان باید انجام شود، برنامه ریزی برای گردشگری مقاومت است و تربت پاک شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نماد گردشگری مقاومت است که در این خصوص باید اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست ها؛ گفت: تروریست‌، کسی را که دشمن اصلی داعش بود را شهید کردند و حالا داعش در حرم شاه چراغ عملیات تروریستی انجام می‌ شود.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه؛ در این ایام بیش از هر وقت نیاز به ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی داریم، تاکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی یک مکتب منشوری و همه‌جانبه است که اگر هر کدام از بخش‌های آن را مستقل به کار بگیریم بسیاری از مشکلات ما برطرف می‌ شود.

مهندس ضرغامی؛ با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی نمادی در سطح جهان برای جامعه مقاومت است، تصریح کرد: این شهید، دوست خوبی برای من است، چنانچه در سال‌ های طولانی خاطرات فراوانی از ایشان دارم و سرآمد همه مجاهدان و آزادیخواهان دنیا است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همانگونه که خواست، ساده به عنوان یک سرباز در کنار شهید دیگری دفن شود، خاطرنشان کرد: این سادگی و زیبایی خیلی خوب در مزار این شهید دیده می‌ شود و می‌تواند الگوی خوبی برای بخش ‌های دیگر باشد.

وزیر میراث فرهنگی از مردم درخواست کرد: امروز باید با هوشیاری حرکات دشمن را تحت نظر بگیرند، چرا که آنها می‌ خواهند ملیت در مقابل دین قرار گیرد، اما تمام حرکت‌ های ما ملی و دینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha