سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

پیکر شهید علی اصغر لری گوئینی صبح امروز یکشنبه ۸ آبان ماه با استقبال پرشور و گرم مردم سیرجان وارد این شهر شد و فردا مهمان کرمانی ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز یکشنبه مورخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۱، پیکر مطهر شهید دانش آموز حادثه تروریستی شیراز «شهید علی اصغر لری گوئینی» وارد زادگاهش سیرجان شد.

مردمان شهرستان سیرجان با استقبال گرم و پرشور خود از شهید نوجوان «علی اصغر لری گوئینی» بار دیگر ثابت کردند، که همچنان تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمنان ایستاده و از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهند کرد.

سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

تنها بازمانده این خانواده مادر علی اصغر بود که در کنار تابوت فرزندش اشک می ریخت و بی تابی می کرد، اما این مادر تنها نبود. در کنار آن همه مردم آمده بودند، مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان سیرجانی، دانش آموزانی که همسن علی اصغر بودند، تا تسلای دل این مادر باشند. پدر علی اصغر هنوز جراحت دارد و در بیمارستان شیراز بستری است و علی اصغر که با پدر به زیارت رفته بود این بار بدون پدر به دیارش بازگشت.

سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

جمعی از مردم، مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان سیرجان در چندین مدرسه و دانشگاه آزاد و صنعتی این شهر از پیکر وی استقبال کردند و میزبان پیکر علی اصغر بودند و برایش مراسم گرفتند. طبل عزا نواختند و روضه خواندند. آنان از این شهید استقبال کردند و ضمن تجدید میثاق با وی، عهد و پیمان بستند ادامه دهنده راه این شهید و سایر شهدای دانش آموز باشند.

سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

شایان ذکر است؛ طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، پیکر این شهید دانش آموز به کرمان برده می شود و فردا کرمانی ها میزبان این شهید هستند. مراسم تشییع این شهید دانش آموز فردا ساعت ۸ صبح از حسینیه ثارالله بر دوش مردم شهیدپرور دیار کریمان برگزار می‌ شود.

سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

روز سه شنبه هم سیرجان ها مجددا میزبان این شهید هستند و پیکر این شهید نوجوان پس از تشییع بر دستان همشهریان، سرانجام در گلزار شهدای سیرجان در جوار شهدا آرام خواهد گرفت.

شهید علی اصغر لری گویینی متولد ۱۳۹۳ و دانش آموز پایه دوم دبستان بود که در دبستان کعبه روستای چاه قوسکی شهرستان سیرجان در یک کلاس ۶ نفره مشغول به تحصیل بود.

سیرجانی ها به استقبال دانش آموز شهیدشان رفتند

وی عصر چهارشنبه ۵ آبان ماه در حالی که به همراه پدرش جهت زیارت به حرم شاهچراغ(ع) در شیراز مشرف شده بود، در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ درحالی که به همراه پدر خود مشغول زیارت و نماز بود به شهادت رسید و پدرش نیز که همچنان درگیر جراحت ناشی از حادثه است در بیماستان شیراز تحت درمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha