رضایت 86 درصدی گیرندگان خدمت از اورژانس 115 دانشگاه  علوم پزشکی مشهد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از رضایت 86 درصدی گیرندگان خدمت از اورژانس 115 دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر علی یزدانی با بیان اینکه طرح بررسی رضایت سنجی از خدمات اورژانس 115 از سال 1397 آغاز شده است اظهار کرد: در این طرح، نظر سنجی از مدد جویان به صورت پیامکی و تلفنی بوده و از ابتدا سال 1401 بیش از 131625 هزار پیامک برای گیرندگان خدمت ارسال شده است.

وی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده از نتایج پیامک های دریافتی، 87 درصد از گیرندگان خدمت از نحوه خدمات رسانی در ماموریت ها توسط پایگاه ها و 85 درصد از پاسخگویی کارشناسان تلفن اورژانس 115 رضایت داشتند و به طور کلی 86 درصد از گیرندگان خدمت رضایت خود را از خدمات این مرکز اعلام داشتند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این طرح برای همه افرادی که با شماره همراه با اورژانس 115 تماس می گیرند، پیامک رضایت سنجی ارسال و خدمت گیرندگان رضایت خود را در خصوص عملکرد همکاران ما فقط با ارسال عدد 1(رضایت از خدمت) عدد 2(عدم رضایت از خدمت ) به همین شماره اعلام می کنند و در موارد تماس از تلفن ثابت نیز رضایت سنجی به صورت تصادفی با تماس مستقیم کارشناسان واحد بهبود کیفیت مرکز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha