محدودیت تعداد جایگاه های عرضه سوخت جهت کارت های آزاد بنزین در جنوب کرمان

طبق اعلام فرمانداران شهرستان جیرفت و عنبرآباد، استفاده از کارت آزاد بنزین در شهرستان جیرفت به ۲ جایگاه و در شهرستان عنبرآباد به ۱ جایگاه محدود شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر فرماندار جیرفت، گفت: بر اساس تصمیم انحصار استفاده از کارت آزاد بنزین به ۲ جایگاه عرضه سوخت در جیرفت که در ستاد سوخت این شهرستان اتخاذ شده، شهروندان می توانند تنها از جایگاه های "باب الحوائج" جنب پلیس راه و جایگاه "سبزواران" جنب شرکت نفت از کارت های آزاد سوخت خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما کاهش صف های طولانی و راحتی بیشتر مردم و همزمان کنترل قاچاق بنزین است، افزود: همشهریان می توانند در تمام جایگاه ها از طریق کارت سوخت شخصی خود سوختگیری کنند و محدودیتی از این نظر ندارند.

فرماندار جیرفت، تصریح کرد: بعد از فعال‌ سازی طرح کدینگ در جنوب و شرق استان کرمان شاهد صف های طولانی در بیشتر شهرهای این مناطق بودیم، که بعد از مدتی این طرح لغو شد، اما همچنان شاهد صف های طولانی سوخت در این منطقه هستیم.

بلندنظر یادآور شد: شهرستان جیرفت برای کاهش این صف ها در جایگاه های سوخت اقدام به محدود کردن کارت های آزاد به ۲ جایگاه کرده است، تا صف های طولانی در دیگر جایگاه ها کاهش یابد.

وی دلیل اصلی طولانی شدن صف ها در مقابل جایگاه های سوخت را وجود قاچاق بنزین و سوخت دانست، که عمدتا با سوء استفاده از کارت های آزاد بنزین صورت می گیرد.

یزدان افشاری پور، فرماندار عنبرآباد. نیز با اشاره به لغو طرح کدینگ اظهار کرد: از شنبه ۱۴ آبان‌ ماه استفاده از کارت آزاد بنزین فقط در جایگاه سوخت بحرینی صورت می‌ گیرد.

وی، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ایجاد صف‌ های طولانی عنوان و بیان کرد: شهروندان جهت سوخت‌ گیری با کارت آزاد بنزین می‌ توانند به جایگاه سوخت بحرینی مراجعه کنند.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: سوخت‌ گیری با کارت‌ های شخصی سوخت در تمامی جایگاه‌ های سوخت شهرستان امکان‌ پذیر بوده و شهروندان می‌ توانند جهت سوخت‌ گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ ها اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha